4 Nisan 2013 Perşembe

Kloş Etek Dikişi



Bazen bazı şeylere takıyorum. Bu satın aldığım birşeyse birkaç rengini birden almak şeklinde olabiliyor. Diktiğim birşeyse de birkaçtane birden yapıyorum. Son zamanlardaki takıntım kloş etekler. Yaz gelsin renkli stilettolarla giymek için sabırsızlanıyorum. Dikimi çok basit. Yarım daire veya tam tam daire şeklinde yapabilirsiniz. En alta internetten bulduğum bir kalıp çizimini de ekledim. Ben kalıp kullanmıyorum. Bel çevresine göre kumaşa çizip kesiyorum.
Bir yarım kloş, birde tam kloş etek yaptım bile , havaların ısınmasını bekliyorlar!
 


 
 
Bu arada desenli kumaşla çalışacaksanız, benim gibi yapmayın ve desenlerin yönüne dikkat edin! Benim elbiseler aşağıya bakıyor :)


4 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

eteklerin renkleri ve desenleri çok güzel. güle güle giy canım :)

wtf? dedi ki...

Annemle etek için kalıp arıyorduk gerek kalmadı paylaşım için tesekkürler :D

Bir FistanBol Masalı dedi ki...

ellerinize sağlık, kolş etekler vazgeçilmez oldu :))

STYLE M dedi ki...

keddy bitanesin tamda buna bakicaktim.;))