28 Nisan 2011 Perşembe

Şu anda içinde olmak istediğim tek kombin! - Çiçekli şort dikimi

Evet, dışarıda hava kapalı , yağmur atıştırıyor , soğuk.. Ama benim içinde olmak istediğim tek kombin şuanda bu! Artık yazı özledim! Şort giymek istiyorum! Gerçi 1 haftadır peydah olan alerjiden dolayı bacaklarımın tamamı kırmızı puantiyeli olsada hiç umrumda değil :)


Şort kalıbını, daha önce diktiğim deri şort kalıbından aldım. Burda pratik dikişten.




Ve havaların ısınmasını bekleyen çiçekli şortum hazır....

22 yorum:

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

havalar ısınsın da giy bir an önce o zaman:)

Keddy dedi ki...

sevgi tuncer dalgıç,
aminnnnnn :)

Antigone dedi ki...

bayıldım şortuna canım, tabii kombine de. ben henüz tatili hayal bile edemiyorum. bu yıl yaz gelmiycek mi?!!

rebeltakipte dedi ki...

evet yaa güneşe hasret kaldık resmen,bu arada şort harika olmuş

Keddy dedi ki...

antigone,
teşekkürler, umarım gelir yahu içimiz sıkıldı :(

rebeltakipte,
çok teşekkürler

Nilgün Komar dedi ki...

umarım en yakın zamanda giyersin :)

Keddy dedi ki...

nilgün komar,
inşallah :)

Ololi dedi ki...

hepsine bayıldım: şort şahane olmuş, şapkayla çanta müthiş, kolye ise bir harika.
bir yaz çocuğu olarak, bu havalar bana da illallah dedirtti!!! ben de bir an önce tiril tiril kıyafetlere geçmek istiyorum ama pek umudum yok ne yazık ki :-(

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Sort istiyorum, hic sortum yok diye diye her yere bakarsin da bir turlu istedigini bulamazsin ama yanindan gecen kiz giymistir de sorta hayran hayran bakar kalirsin. Bu sort iste oyle guzel olmus. Eline saglik.

Keddy dedi ki...

ololi,
ben kışın doğdum ama kesinlikle bende bir yaz çocuğuyum !! :)

kıyıya vuranlar,
ne güel anlatmışınız çok teşekkürler

Noni dedi ki...

Ay ellerine sağlık ne güzel olmuş, ben de dikiş dikmeye başladığımdan beri artık dikiş diken herkesi çok takdir ediyorum çünkü hiç kolay bir iş değilmiş, bayağı emek istiyormuş. Şortunu güzel günlerde giymeni diliyorum :)

Keddy dedi ki...

noni,
:))) çok teşekkürlerrrr

goncaninsepeti dedi ki...

çok güzel olmuş şort kombinde harika yaz gelsin ya da bahrgelse de olurr ısnsın yeeter

suhuba dedi ki...

Rengi çok güzel. Ellerine sağlık. Az kaldı yaz gelecek.

BASHTACI dedi ki...

blog aleminde gezintiye cıktım benim gibi kedi hastası bi kız gördüm hemen hemen tüm yayınları okudum çokda eglendim düğün resimlerine bakarken gördümkü sevgili eşide üniversiteden sınıf arkadaşımmış bu tatlı kıza en iyi eş dedim eşine selam ben öznur allah bir ömür versin, huzur dolu bi aile olun :)

Keddy dedi ki...

goncanınsepeti,
çok teşekkürler, evet baharada razıyım kesinlikle :)

suhuba,
:) inaşşalllaaah yakında :)

bashtacı,
çok teşekkür ederim ne tesadüf!!! Onunda selamları var :)))

Adsız dedi ki...

Sadece büyük bir blogu burada ne var demek istiyorum! Ama, zaman oldukça çok için dolaştım Sonunda senin işin benim takdir göstermeye karar verdi! Yaşasın, ve devam!

Adsız dedi ki...

Harikaaaaaaaaa emeginize Saglik....Ayyyy kesinlikle yaz gelsin bebikimde sadece nezle Dursun çünkü altı açılınca gülücükler atiyo minik kuzum ;))) kokosss

fashion house by zeto dedi ki...

Aman aman ne güzel yaaa yaz gelsinde giy hemen kedicim :)

dikisdersi dedi ki...

stilist olunca böyle oluyor degil mi ,renkler harika ,ben alsam o kumaşı kara kara ne yapacagım diye düşünürdüm ,çok güzel olmuş ,gelsin artık yaz ,

Keddy dedi ki...

adsız,
sanırım google translate :)

kokos,
yerim ben onuuuu

zeto,
:) inaşşalh

dikişdersi,
:) sende eminim harika şeyler yapardın :)))

eda dedi ki...

bayıldımmm...roxy 'nin şortlarına benzemişş.güle güle giy