5 Kasım 2009 Perşembe

duvar (dolap) sticker

Yatak odasında sürgülü dolaptan hariç 2 kapılı bir dolap yaptırmıştık. Ve tabiki bu dolaplar bize yetmedi. Yani bana :) 2 kapılı dolaba ek olarak 1 kapak daha yaptıdık.....

Fakat dolap bana çok boş gelince üstüne sticker aldım. Bu daha önce salona yaptığımız gibi değil. Salona yaptığımız plastik bir malzemeydi ve yapıştırması biraz daha meşakatliydi. Bunun yapısı kumaş. Altı yapışkanlı ve çok kolay uygulanıyor. 10 dakika içinde yaptık bitti bile :)


Buyrun dolap stickerı ' bahar dalı'....




6 yorum:

kelebek atolyesi dedi ki...

Çok yakışmış .Oda bambaşka olmuştur şimdi değil mi? Güle güle kullanın ,sevgiler

:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:. dedi ki...

süper olmuş güle güle kullanın

uyuz cadı dedi ki...

ay çok beğendimmmm. nerden aldınız şekerim?

Keddy dedi ki...

kelebek atölyesi,
kesinlikle! bir anda odanın havası değişiyor :)

meraklı beti,
çok teşekkür ederim

uyuz cadı,
çok teşekkürler
www.oyuncax.com adlı siteden aldım

sevgiler

yaprakela dedi ki...

cok gusel bayıldım :)

Oyuncak dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş :)