25 Ocak 2009 Pazar

Bursa kumaş pazarı





Cumartesi günü annemle ümraniyede Bursa kumaş pazarını keşfettik... çok geç kalmışız. SEvgili blog arkadaşım Laçin Ümraniyede kumaşçılara gittiğinden bahsediyordu. Bu hafta sonu bizde gittik. Kumaşçı beyfendi babamın senelerdir arkadaşıymış. İçeri girdik kocamannnn bi yer. Her çeşit kumaş var. Metresi 1TL ye de var yünlü kumaşlar 10 TL. herşey o kadar ucuz ve güzeldi ki!!! ben bu yukarda gördüklerinizi aldım.. yaza yatırım..... annem daha çok kışlık yünlü kumaşlar aldı... bakalım ne zaman dikilecek bunlar???
gitmek isteyenler için : Atatürk mh. fatih sultan mehmet cd. gümüş han. No: 4/34 tel : 0216 461 57 03
ümraniye ana cadde üzüerindeki Evkur'dan tam karşı sokağa giriyosunuz sağ dönünce biraz ileride.


7 yorum:

lacheen dedi ki...

Selencim,
benim gittiğim kumaşçılar daha aşağıda sanırım. Ama seninki baya ucuzmuş, ilk fırsatta bakacağım.

Berna dedi ki...

kumaslarin cok guzel ve ucuz olmalari ayri bir guzellik:) cok guzel seyler dikeceginden eminim..

bende dikis olayina daha yeni girdim, basarisizliklarimi yazmaya baslarim yakinda:))...

Keddy dedi ki...

lacheen,
evet başka kumaşçılarda varmış ama onlar toptan bu kumaşçıdan alıp satıyorlarmış gitmeni tavsiye ederim harika şeyler var...
sevgiler,

Berna,
çok teşekkürler. neden başarısızlıkların olsun ki? eminim güzel şeyler yaparsın bekliyorum merakla sevgiler..

Keddy dedi ki...

lacheen,
evet başka kumaşçılarda varmış ama onlar toptan bu kumaşçıdan alıp satıyorlarmış gitmeni tavsiye ederim harika şeyler var...
sevgiler,

Berna,
çok teşekkürler. neden başarısızlıkların olsun ki? eminim güzel şeyler yaparsın bekliyorum merakla sevgiler..

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

İşte bu süper oldu :) Ben de tam elbise diktirmek için kumaş bakmayı düşünüyordum... Sevgiler...

suhuba dedi ki...

Merhaba,

Siteni yeni gördüm gerçekten güzelmiş. Çok doğal. Kumaş bilgisi ise harika. Peki birşey daha sorsam acaba burada döşemelik kumaş varmı. Yok isede benden daha çok bilgi sahibi olduğunu düşündüğümden ucuz döşemelik kumaş nereden bulurum fikrin var mı?

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

hımm bi ümraniye gezmesi yapsam iyi olacak galiba.adres için teşekkür